peteranema.reismee.nl

Nog maar ruim 3 weken...

en dan gaat het grote avontuur beginnen! Woensdag 12 januari vertrek ik richting Buenos Aires, Argentinie. De 5 maanden daarna ga ik rondreizen door Argentinie, Chili, Peru, Bolivia en Brazilie om op 13 juni vanaf Sao Paulo weer terug te vliegen.

Ik heb inmiddels voor de eerste 2 nachten een bed gereserveerd in het Lime HouseHostel in het centrum van Buenos Aires. Verder ga ik vanuit Nederland niks meer regelen. Benieuwd waar ik daar allemaal terecht ga komen? Ik zal via deze site af en toe een update geven van mijn belevenissen.

Reacties

Reacties

Mia

Volgens de gegevens ben ik de eerste die reageert. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Heel veel plezier maar vooral gezond weer terug. Ben nu al neiuwsgierig naar de foto's en je verhalen.
Groetjes,
Mia

Marieke

Hey, leuk dat je een site hebt gemaakt. Nog maar anderhalve week. Spannend hoor! Ik wens je heel veel plezier en ben benieuwd naar al je verhalen. Geniet!
Groetjes, marieke

Nico en Hettie

Wij zijn al weer terug van Schiphol terwijl jij nog niet eens in de lucht hangt.
Nogmaals een heel mooie reis en ontzettend veel plezier! Geniet van alle mooie dingen die je ongetwijfeld mee gaat maken.
Kopje van Jerry!
Groetjes, papa en mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!