peteranema.reismee.nl

Update

In de tussentijd dat de foto´s van Puerto Madryn aan het laden zijn, kan ik nog wel even een update geven. Gisteravond in het hostel een hoop verhalen gehoord over de staking in Chili van mensen die daar door het Rode Kruis zijn geevacueerd. Het schijnt daar een behoorlijke chaos te zijn met vooral toeristen die geen kant op kunnen, hun vliegtuig willen halen, geen idee hebben wat er aan de hand is en ook zonder eten zijn te komen zitten. Gelukkig kreeg ik net een mailtje van Leen waarin stond dat er een akkoord is bereikt, dus de problemen zullen straks wel weer opgelost zijn. Toch ga ik eerst proberen om naar El Calafate en El Chalten te reizen. Ook al is de grens weer open, de problemen zullen nog wel niet helemaal opgelost zijn. Alle toeristen die wel een strak schema hebben willen nu natuurlijk massaal de grens over en richting Nationaal Park Torres del Paine. Want ook de grootste attractie hier in het zuiden was helemaal afgesloten. Dus ik kan waarschijnlijk beter nog een weekje wachten.

Reacties

Reacties

Robert

Hey, goed om te lezen dat je het naar je zin hebt daar in Zuid- Amerika! Voor mijn gevoel ben je al een heel stuk naar het zuiden opweg, maar dat kan ik mis hebben. Ga het volgende keer als ik iets meer tijd heb opzoeken op de kaart. Opvallend dat je al twee keer een fiets gehuurd hebt... Dat had ik niet verwacht, maar lijkt me een leuke manier om een gebied of stad te verkennen. Ben benieuwd naar je volgende avonturen! Groetjes, Robert

Leen

Als een speer ging Peter naar het zuiden. Waarom? Dat moet hij zelf maar uitleggen.
Ik kijk al uit naar de unieke plaatjes.
Heel veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!