peteranema.reismee.nl

Korte update

Vanuit San Pedro de Atacama een korte update. Na de activiteiten die ik in Pucon heb gedaan, ben ik voor drie dagen naar het Nationale Park Villarica gegaan voor een laatste trektocht in het zuiden. Deze keer ben ik van vulkaan Villarica tot aan vulkaan Lanin gelopen. Een prachtige tocht.

30-03 en 31-03 heb ik in totaal 36 uur in de bus gezeten om uiteindelijk in San Pedro de Atacama uit te stappen. Hier heb ik nu drie dagen doorgebracht, waarvan gisteren een van de beste dagen van deze reis was. Ben met een Australier achterop zijn motor de omgeving rond San Pedro gaan verkennen. Foto´s volgen nog.

Morgen ga ik voor drie dagen met een tour mee die eindigt in Uyuni (Bolivia). Hoogtepunt van deze trip zou de Salar de Uyuni moeten zijn. Vanuit Uyuni zal ik waarschijnlijk weer een wat uitgebreidere update gaan geven.

Groetjes, Peter

Reacties

Reacties

Mama

Eén van de beste dagen van je reis? Heb op Google al wel gekeken naar San Pedro en omgeving. Fraai landschap.
Benieuwd naar de foto's hiervan.
Groetjes uit Harfsen

Leen

Koop je nu zelf een motor?

Onze Zaak

Super leuk om te lezen en te zien dat je het goed naar je zin hebt! Ook super leuk dat je ons op de hoogte blijft houden!! Geniet, geniet, geniet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!