peteranema.reismee.nl

Radiostilte

Even een korte update vanuit La Paz, tijd voor meer heb ik niet en het internet werkt hier in Bolivia ook niet erg mee.

Nadat ik de Huayna Potosi heb beklommen, ben ik afgelopen zondag naar een voetbalwedstrijd geweest tussen de twee beste teams uit La Paz. Hier kan ik erg kort over zijn, de slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien (senioren van Viola meegerekend). Gelukkig zijn ze hier nogal temperamentvol en vielen er 2 rode kaarten. Eindstand 1-0.

Dinsdag ben ik naar Copacabana gegaan en vanuit daar heb ik meteen een boot gepakt naar Isla del Sol. Hier heb ik een beetje rond gelopen, maar vooral zitten relaxen op de vele terrasjes met schitterende uitzichten over het hele Titicacameer. Vanochtend de boot terug gepakt naar Copacabana en inmiddels zit ik alweer in het centrum van La Paz.

Morgen pak ik de bus naar Sorata en vanuit daar ga ik een trektocht maken naar Coroico. Deze tocht gaat door de gehele Cordillera Real en eindigt in The Yungas, het gebied tussen de jungle en de altiplano. Vanuit daar ga ik dan de jungle in om een paar dagen later weer terug te komen in La Paz. Ik ga er voorlopig vanuit dat dat rond 10 mei zal zijn, dus tot die tijd ben ik waarschijnlijk niet mobiel en niet via internet te bereiken.

Reacties

Reacties

Papa en mama

Mocht je dit nog lezen voordat je aan de trekking begint, een mooie tocht gewenst!
Tot 10 mei!

Mia

Fantastisch, puur genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!